Hej

Hej jag heter Mia strandberg och jag en den andra som ska blogga här och jag har ingen egen ponny men jag rider på samma ridskola som jossan , vi är bästavänner da , ,men jg rider antingen Vossan som jag inte vet så mkt om men annars rider jag Plopp Lillen eller Ikaros. Vossan är storhäst som vi vann på lotteri , och hon är jätte rolig stt rida , men jag ka rida henne lite mer när ja blir större som sagt , men Plopp är en bra dressyr ponny och ikaros är en liten fegis haha! Men han e bäst och Plopp är C ponny och Ikaros är B ponny och lillen är liten B ponny tror jag :s ajja , coolt att min gamla lärares gamla klasskompis är med i melodifetivalen :D wöö!!Jag och Plopp
Jag och Lillen

Vossan(hade ingen bild när jag red henne)
jag slappnar av i armarna om ni undrar, men Jag och Ikaros :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0