Usch

det här med hector var hemsk , till och med att jag bara fick ett sms , men det är ju lilla henke♥ Hoppas han mår bra nu ilf. Idag har jag vart med jennifer och vi har väl inte gjort så mycket , men vi solade faktist på balkongen :s FETT VARM JAO! Imorrn ska jag och mamma åka och ta pass , fr vi ska ju till Mallorca den 5 juni tror jag , jag går bara 2 dagar i skolan när jag kommer hem därifår n . är bara rädd för att flyga , men sover väl ;) Men imorrn efter det åker jag till stallet , vi har teorivecka så inge ridning den här veckan. På fredag kommer matilda hit , eller så är vi hos henne . i dont know ;) Kul :D Ajja lägger upp bilder ifrån en dressyrlektion med plopp imorrn , puss och godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0